Saturday, April 7, 2007

بی خدایی

قبلا، اکثر بزهای دنیا دارای خدا بودند. ولی الان خیلی از بزها میگویند دیگر خدا ندارند
میدونی چرا؟ چون قبلاها همه ی بزها وجود خدا رو مثل خودشون میدونستن. ولی الان بزها زرنگتر شدن. اونها خصلتی را در خدا کشف کردن که خیلی استفاده داره
میدونی اون خصلت چیه؟ نه، پس تو هم حتما خدا رو همینطوری قبول داری
ولی اونهایی که میگن ما خدا رو قبول نداریم، خیلی هم قبولش دارن. فقط نمی خوان به خدا رو بدن، چون پررو میشه
آخه خدا یک خصلت داره که باید به اسمهاش اضافه کنیم
اون خصلت اینه که : خوار هوادارهاشو سرویس میکنه ولی با حیوونهایی که تحویلش نمیگرن مهربونی میکنه تا به سمتش جلب بشن. یکی دوهزارسالی طول کشید تا اکثر بزها این رو بفهمن. حالا همه ی بزهایی که تو دلشون خدارو قبول دارن هم برای من آدم شدن و میگن ما خیلی آره. تا شاید خدا به اونها هم لطفی بکنه، یک نیست که بگه بابا جون این خبرا هم نیست
من خودم قول میدم که باتمامی شما که من رو قبول دارید مهربون باشم و تمام کسانی که من رو قبول ندارن را سرویس کنم. جون؟ چی؟ آها راست میگی اینجا من بزغالم. پس بذار برم یه وبلاگ بزنم که توش من خدا باشم، اونوقت بهت نشون میدم

No comments: